ABC LIDER
Lider to osoba odpowiedzialna za tworzenie wizji, kultury i wartości organizacji. Potrafi inspirować i motywować pracowników do podążania za nim. Propozycja szkolenia dla liderów koncentruje się na wydobyciu, wypracowaniu i rozwoju konkretnych umiejętności liderskich.
Korzyści:
- Rozwój umiejętności zarządzania swoim zespołem.
- Rozwój umiejętności motywowania i inspirowania ludzi.
- Kontrolowanie emocji.
- Radzenie sobie ze stresem.
- Umiejętne udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej.
KOMUNIKACJA
Na tych szkoleniach pracujemy nad pogłębieniem świadomości własnych zachowań w kontakcie z drugim człowiekiem oraz rozwijaniu konstruktywnych umiejętności komunikacyjnych.
Korzyści:
- Świadomość oraz praca nad indywidualnymi błędami w komunikacji.
- Rozwój kompetencji komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
- Rozwijanie umiejętności tworzenia relacji z drugim człowiekiem w oparciu o konstruktywną komunikację zwrotną.
KONSTRUKTYWNA INFORMACJA ZWROTNA
Dobrze sformułowana informacja zwrotna, z dobrym założeniem może przynieść wyjątkowe korzyści. Pracownicy potrzebują wiedzieć co robią dobrze, a co nie. Usłyszenie od siebie nawzajem opinii i sugestii przekazanych w umiejętny sposób, pozwala wspierać się nawzajem w uczeniu i usprawnia pracę zespołu. Dawanie informacji zwrotnej jest umiejętnością, którą można rozwijać i wzmacniać. I jak każda umiejętność wymaga praktyki w bezpiecznych warunkach, bez presji czasu i wyniku.
Korzyści:
- Efektywne słuchanie i budowanie zaufania w zespole
- Nauka wypowiadania potrzeb
- Lepsza wydajność
- Efektywne uczenie nowych umiejętność i rozwój
- Przyjazna atmosfera pracy
- Wewnętrzna motywacja
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
Zarządzanie zmianą jest procesem. Posiadanie umiejętności zarządzania zmianą jest nieodłącznym elementem sukcesu i efektywności w życiu zawodowym oraz prywatnym.
Korzyści:
- Umiejętność efektywnego zarządzania zmianą.
- Zyskanie świadomości czym jest zmiana i jak się z nią zmierzyć lub zaprzyjaźnić.
- Umiejętne formułowanie celów.
ZARZĄDZANIE CZASEM
Na szkoleniu uczestnicy poznają narzędzia do świadomego planowania, określania priorytetów i konstruowania celów. Stawiają sobie cele długo i krótkoterminowe, tworząc plan ich realizacji.
Korzyści:
- Rozpoznanie „pożeraczy czasu”, wspólne wypracowanie środków zaradczych.
- Świadome zarządzanie czasem poprzez postawienie konkretnych celów oraz kontrola ich realizacji.
- Poznanie narzędzi umożliwiających sprawne planowanie długo i krótko terminowe.
- Wypracowanie funkcjonalnego planu dnia.
PROWADZENIE SPOTKAŃ
Celem tych szkoleń jest wyposażenie odbiorców szkolenia w praktyczne umiejętności związane z organizacją i właściwym przeprowadzaniem spotkań.
Korzyści:
- Podniesienie kompetencji i pewności siebie w obszarze prowadzenia spotkań.
- Uświadomienie sobie i rozwój indywidualnego stylu komunikacji.
- Umiejętne zachowanie w zależności do rodzaju odbiorcy
- Podniesienie poziomu umiejętności przygotowania oraz prowadzenia spotkań.
SZTUKA PREZENTACJI
Autoprezentacja w życiu zawodowym
Proponowane szkolenie to przede wszystkim rozwój nowych umiejętności przełamywania barier związanych z publicznymi wystąpieniami, wypracowaniami własnego stylu prezentowania treści, wywierania wpływu na odbiorców, stosowania efektywnych narzędzi podtrzymujących uwagę słuchaczy i wywierania pozytywnego wrażenia.
Korzyści:
- Zdobycie pewności siebie.
- Umiejętne wywieranie wpływu na ludzi.
- Godne prezentowanie się na forum.
- Poznanie struktury prezentacji .
- Umiejętne wykorzystywanie różnego rodzaju pomocy podczas prezentacji.
- Poznanie technik angażowania słuchaczy podczas prezentacji.
- Rozwijanie retoryki w udzielaniu odpowiedzi na trudne pytania.
- Umiejętne korzystanie z mowy ciała – komunikacja niewerbalna.
- Kontrolowanie emocji, tremy, stresu.
ASERTYWNOŚĆ
Szkolenia w temacie asertywności skupiają się na rozpoznaniu mocnych stron i obszarów do poprawy zachowań uczestników w kontaktach z ludźmi oraz na budowaniu pewności siebie.
Korzyści:
- Zdefiniowanie czym jest a czym nie jest asertywność.
- Przyjmowanie i udzielanie informacji zwrotnej.
- Analiza postaw wobec siebie i otoczenia.
- Rozwój asertywnej postawy podczas konfliktu, odmowy, sytuacji kryzysowej.
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wachlarzem narzędzi rozwiązywania konfliktów oraz pokazanie ich konsekwencji, tak aby móc decydować o swoim zachowaniu w sytuacjach kryzysowych.
Korzyści:
- Zdefiniowanie czym jest konflikt.
- Poznanie źródeł konfliktu.
- Poznanie narzędzi służących do rozwiązywania konfliktów.
- Rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacji konfliktowej.
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów w zespole i poza nim.
NEGOCJACJE
Celem tego szkolenia jest uzbrojenie uczestników w szereg umiejętności logicznego i strategicznego myślenia jak i zarządzania emocjami podczas negocjacji.
Korzyści:
- Zapoznanie się z etapami i zasadami profesjonalnego przeprowadzenia negocjacji.
- Wypracowanie cech skutecznego negocjatora.
- Rozwój efektywnej komunikacji i autoprezentacji w negocjacjach.
- Świadoma kontrola własnych emocji.
- Umiejętne wywieranie wpływu na drugiej stronie podczas negocjacji.