RADZENIE SOBIE ZE STRESEM
Szkolenie uświadamia uczestnikom, co się z nimi dzieje pod wpływem stresu, jakie są jego konsekwencje i jak zaradzić destruktywnemu stresowi.
Korzyści:
- Rozpoznanie sytuacji powodujących stres.
- Umiejętność identyfikacji symptomów stresu.
- Poznanie narzędzi służących zapobieganiu stresowi.
- Wypracowanie osobistych sposobów radzenia sobie ze stresem.
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
Zarządzanie zmianą jest procesem. Posiadanie umiejętności zarządzania zmianą jest nieodłącznym elementem sukcesu i efektywności w życiu zawodowym oraz prywatnym.
Korzyści:
- Umiejętność efektywnego zarządzania zmianą.
- Zyskanie świadomości czym jest zmiana i jak się z nią zmierzyć lub zaprzyjaźnić.
- Umiejętne formułowanie celów.
ZARZĄDZANIE CZASEM
Na szkoleniu uczestnicy poznają narzędzia do świadomego planowania, określania priorytetów i konstruowania celów. Stawiają sobie cele długo i krótkoterminowe, tworząc plan ich realizacji.
Korzyści:
- Rozpoznanie „pożeraczy czasu”, wspólne wypracowanie środków zaradczych.
- Świadome zarządzanie czasem poprzez postawienie konkretnych celów oraz kontrola ich realizacji.
- Poznanie narzędzi umożliwiających sprawne planowanie długo i krótko terminowe.
- Wypracowanie funkcjonalnego planu dnia.
SZTUKA PREZENTACJI
Autoprezentacja w życiu zawodowym
Proponowane szkolenie to przede wszystkim rozwój nowych umiejętności przełamywania barier związanych z publicznymi wystąpieniami, wypracowaniami własnego stylu prezentowania treści, wywierania wpływu na odbiorców, stosowania efektywnych narzędzi podtrzymujących uwagę słuchaczy i wywierania pozytywnego wrażenia.
Korzyści:
- Zdobycie pewności siebie.
- Umiejętne wywieranie wpływu na ludzi.
- Godne prezentowanie się na forum.
- Poznanie struktury prezentacji .
- Umiejętne wykorzystywanie różnego rodzaju pomocy podczas prezentacji.
- Poznanie technik angażowania słuchaczy podczas prezentacji.
- Rozwijanie retoryki w udzielaniu odpowiedzi na trudne pytania.
- Umiejętne korzystanie z mowy ciała – komunikacja niewerbalna.
- Kontrolowanie emocji, tremy, stresu.
ASERTYWNOŚĆ
Szkolenia w temacie asertywności skupiają się na rozpoznaniu mocnych stron i obszarów do poprawy zachowań uczestników w kontaktach z ludźmi oraz na budowaniu pewności siebie.
Korzyści:
- Zdefiniowanie czym jest a czym nie jest asertywność.
- Przyjmowanie i udzielanie informacji zwrotnej.
- Analiza postaw wobec siebie i otoczenia.
- Rozwój asertywnej postawy podczas konfliktu, odmowy, sytuacji kryzysowej.
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wachlarzem narzędzi rozwiązywania konfliktów oraz pokazanie ich konsekwencji, tak aby móc decydować o swoim zachowaniu w sytuacjach kryzysowych.
Korzyści:
- Zdefiniowanie czym jest konflikt.
- Poznanie źródeł konfliktu.
- Poznanie narzędzi służących do rozwiązywania konfliktów.
- Rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacji konfliktowej.
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów w zespole i poza nim.